Egy érdekesre sikeredett, mégis fantasztikus estén vagyunk tool. Aki az est folyamán kilátogatott Martfűre a II. Utcafesztre annak nem is, de a többi embernek egy kis élménybeszámoló, miről is maradtak le. A válság számlájára ezt a bulit ne írjuk ugyanis ingyenes volt, én mindenesetre utólag is megköszönöm, Barna Norbinak, és a deviANT zenekarnak, hogy ennek a mókának is részese lehettem.

A bulit a Bálnalovas zenekar kezdte, akik megalapozták az alaphangulatot és fantasztikus embereket ismerhettem meg személyükben. Arról nem is beszélve, hogy zeneileg is odatették magukat, le a kalappal. Kár hogy a közönség nem igazán volt fogékony a zenéjükre, viszont a sok emberrel beszélgetve mindenki elismerően nyilatkozott a munkásságukról. Személy szerint nekem nagyon bejött a muzsikájuk még úgy is, hogy soha nem ált közel a seattle-i grunge rock (jól írtam? mindegy) A műsort a helybeli On Carpet folytatta ők többnyire az utolsó zenekar szoktak lenni ,most furcsa volt látni kora délután. Mindenesetre fényes nappal is hatalmasat tudott lökni hangulaton, csak így tovább.

Zenei változásokat a színpadon (lépcsőn) Füzesgyarmat hozta . A deviANT zenekarnak sok mindent köszönhetünk, hiszen ők mozgatták meg először az embereket és nyomatták a nyers extrém metalt Ketchő vezetésével. Mivel személyes barátaimnak mondhatom őket, kissé elfogult vagyok ,de ami jó az jó.

Budapesti Locust On The Saddle akiktől teljesen lehidaltam. Andrest jó volt látni újra. Aki nem ismerné, ő énekelt a Room of the mad Robots zenekarba. Mikor először beszélgettünk, azt hiszem egy jó kis barátság alakult ki köztünk, és ami érdekes az egészben, hogy szinte ott folytattuk ahol abba hagytuk csak eltelt egy év. Azt hiszem, az országba szinte ők nyomják legjobban a stoner rockot. Valami fantasztikus hangzással előállva és eszméletlen színpadi munkával. Jövőre jön az új lemez. Én már nagyon várom. Az előzetest majd azért elküldik nekem ez már döfi.

A legnagyobb tömeghisztériát mégis a szintén helyi I.O.C. zenekar szolgáltatta, új gitárossal , mert a régi belopta magát a köztudatba, na de az emberi gyarlóságot inkább hagyjuk. Személy szerint már rég láttam őket. Az új dalok kifejezetten jók, sőt, ha még a hangzás is jó lett volna? Na de erről nem ők tehetnek. Fecónak üzenném, hogy a felajánlott lehetőséggel most nem éltem, de attól függetlenül, köszi mindent.

Az estet a Stroke zenekar zárta. Szemtelenül fiatalok, de látszott bennük az elszántság. A sok próba, idővel meghozza majd kellő rutint a színpadon, mint zenei, mint pedig mozgás téren. Önbizalom az van. Én azt tanácsolnám, kicsit az arcból nem árt visszavenni. Soká lesz ez még elfogatható produkció, de jó úton járnak a srácok. A névváltozáson se árt gondolkozni, mert Stroke névvel fut még vagy négy zenekar.

Dudás Béla

A bejegyzés trackback címe:

https://deviantblog.blog.hu/api/trackback/id/tr272371408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása